کتابخانه عمومی امیر المومنین (ع) حسن آباد

برگزاری نشست معرفی گلها و گیاهان مورد استفاده در کتابخانه به مناسبت روز ملی گل و گیاه برگزاری مسابقه ی نقاشی و شعرخوانی به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) برگزاری نشست شعرخوانی به مناسبت روز بزرگداشت فردوسی برگزاری مسابقه ی نقاشی عید فطر برگزاری مسابقه ی نقاشی روز قدس برگزاری مسابقه ی ساخت کارت پستال برای روز معلم برگزاری مسابقه ی نقاشی به مناسبت روز معلم برای کودکان برگزاری مسابقه ی نقاشی به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزاری مسابقه ی نقاشی به مناسبت روز پرستار برگزاری مسابقه ی نقاشی به مناسبت شب یلدا برگزاری مسابقه ی کاردستی به مناسبت شب یلدا برگزاری مسابقات نقاشی به مناسبت هفته ی کتاب مسابقه ی کاردستی به مناسبت هفته ی کتاب برای کودکان برگزاری جشن انقلاب معرفی یکی از کتابهای اهدا شده به کتابخانه معرفی یکی از کتابهای اهدا شده به کتابخانه اهدای کتاب از طرف ناشران به کتابخانه اهدای کتاب از طرف ناشران به کتابخانه


تمدید مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه

مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایات تیرماه تمدید گردید. علاقمندان می توانند جهت شرکت در مسابقه به آدرس www.samakpl.ir مراجعه فرمایند. 




نویسنده : مسئول کتابخانه تاریخ :

معرفی کتاب سه دقیقه در قیامت

 

ا 

این کتاب روایتی است از خاطرات یکی از مدافعان حرم که در جریان عمل جراحی برای لحظاتی از دنیا می رود و سپس با شوک در اتاق عمل دوباره به زندگی برمی گردد اما در همین زمان کوتاه چیزهایی دیده که درک آن برای افراد عادی سخت است. خوانندگان عزیز می توانند با مطالعه ای این کتاب از ادامه ی اتفاقات به وقوع پیوسته در این کتاب مطلع گردند.

 




نویسنده : مسئول کتابخانه تاریخ :

بازگشایی کتابخانه ها بدون حضور اعضا

اطلاعیه بازگشایی کتابخانه ها

از دهم خرداد ماه 1399 کتابخانه ها بدون حضور اعضا و فقط با حضور کارمندان بازگشایی گردیده است اما با توجه به عدم حضور اعضا طبق بخشنامه ی نهاد کتابخانه ها درب کتابخانه ها  تا اطلاع ثانوی باید بسته باشد.




نویسنده : مسئول کتابخانه تاریخ :



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به کتابخانه عمومی امیر المومنین (ع) حسن آباد مي باشد.